[1] 2 3 > >>

Дозволить визначити, якої методичної допомоги найбільше потребує педагог.

КАРТА
ПЕРВИННОГО ПЕРСОНАЛЬНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ
20___/20___ н.р.

  1. ПІБ учителя __________________________________________________________
  2. Освіта          __________________________________________________________
  3. Стаж роботи _________________________________________________________
  4. Вивчення яких питань або проблем викликає у Вас труднощі (так або ні):
    - проведення уроків узагальнення та систематизації ____________________
    - проведення нетрадиційних уроків __________________________________
    - організація групової діяльності ____________________________________
    - використання ігрових ситуацій ____________________________________
    - мотивація навчальної діяльності ___________________________________
    - організація самостійної роботи ____________________________________
    - робота над завданнями випереджувального, пошукового характеру _____
    - активізація пізнавальної діяльності учнів ___________________________
  5. Укажіть (за 4-бальною шкалою), наскільки Ви задоволені деякими аспектами своєї роботи та життя загалом (4 – повністю задоволений, 3 – частково задоволений, ніж задоволений; 1 – не задоволений; 0 – складно сказати щось конкретне):
    - соціально – психологічним кліматом у колективі ___________________
    - рівнем фізичних і нервових навантажень на роботі ___________________
    - науково – методичним забезпеченням НВП ___________________
  6. Який урок Ви можете змоделювати? __________________________________
  7. З роботою якого вчителя Ви хотіли б ознайомитися? 

_______________________________________________________________________________

 

ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ
ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА

ПІБ учителя ___________________________________________________________
Який предмет викладає __________________________________________________
Стаж роботи __________________________________________________________

Самооцінювання здійснюється за шкалою від 1 до 10 балів

 

Аспекти професійної діяльності

Самооцінювання вчителя

1.

Здійснення індивідуального диференційованого підходу

 

2.

Реалізація між предметних зв’язків

 

3.

Розвиток пізнавальних здібностей учнів

 

4.

Організація самостійної роботи учнів

 

5.

Використання інноваційних технологій

 

6.

Вибір раціональних методів навчання

 

7.

Вибір оптимальних форм проведення уроків

 

8.

Формування в учнів мотивації до навчання

 

9.

Вивчення передового педагогічного досвіду

 

10

Реалізація виховної мети уроку

 

11

Здійснення принципів особистісно зорієнтованого навчання

 

12

Реалізація принципів розвивального навчання

 

13

Визначення навчальних досягнень учнів

 

14

Уміння зберегти працездатність учнів протягом року

 

15

Підтримання дисципліни учнів на уроці

 

16

Організація робочого місця вчителя

 

17

Організація позакласної роботи з предмета

 

18

Уміння раціонально використовувати час заняття

 

19

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до уроку

 

20

Уміння здійснювати самоаналіз уроку

 

21

Володіння методикою роботи з обдарованими дітьми

 

22

Методика організації роботи з учнями з початковим рівнем навчальних досягнень

 

23

Знання методики проведення уроків різних типів

 

24

Уміння писати конспекти уроків

 

25

Уміння добирати тексти контрольних робіт

 

26

Ведення тематичного обліку знань

 

27

Дотримання вимог щодо ведення шкільної документації

 

28

Організація групової форми роботи на уроці

 

29

Здатність до самоосвіти

 

30

Бажання працювати

 

 

Усього

 

Інтерпретація результатів

1 – 100 балів – низький рівень
101 – 200 балів – середній
201 – 300 балів – високий рівень

[1] 2 3 > >>