Дозволить визначити, якої методичної допомоги найбільше потребує педагог.
КАРТА
ПЕРВИННОГО ПЕРСОНАЛЬНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ
20___/20___ н.р.
- ПІБ учителя __________________________________________________________
- Освіта __________________________________________________________
- Стаж роботи _________________________________________________________
- Вивчення яких питань або проблем викликає у Вас труднощі (так або ні):
- проведення уроків узагальнення та систематизації ____________________
- проведення нетрадиційних уроків __________________________________
- організація групової діяльності ____________________________________
- використання ігрових ситуацій ____________________________________
- мотивація навчальної діяльності ___________________________________
- організація самостійної роботи ____________________________________
- робота над завданнями випереджувального, пошукового характеру _____
- активізація пізнавальної діяльності учнів ___________________________ - Укажіть (за 4-бальною шкалою), наскільки Ви задоволені деякими аспектами своєї роботи та життя загалом (4 – повністю задоволений, 3 – частково задоволений, ніж задоволений; 1 – не задоволений; 0 – складно сказати щось конкретне):
- соціально – психологічним кліматом у колективі ___________________
- рівнем фізичних і нервових навантажень на роботі ___________________
- науково – методичним забезпеченням НВП ___________________ - Який урок Ви можете змоделювати? __________________________________
- З роботою якого вчителя Ви хотіли б ознайомитися?
_______________________________________________________________________________
ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ
ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА
ПІБ учителя ___________________________________________________________
Який предмет викладає __________________________________________________
Стаж роботи __________________________________________________________
Самооцінювання здійснюється за шкалою від 1 до 10 балів
|
Аспекти професійної діяльності |
Самооцінювання вчителя |
1. |
Здійснення індивідуального диференційованого підходу |
|
2. |
Реалізація між предметних зв’язків |
|
3. |
Розвиток пізнавальних здібностей учнів |
|
4. |
Організація самостійної роботи учнів |
|
5. |
Використання інноваційних технологій |
|
6. |
Вибір раціональних методів навчання |
|
7. |
Вибір оптимальних форм проведення уроків |
|
8. |
Формування в учнів мотивації до навчання |
|
9. |
Вивчення передового педагогічного досвіду |
|
10 |
Реалізація виховної мети уроку |
|
11 |
Здійснення принципів особистісно зорієнтованого навчання |
|
12 |
Реалізація принципів розвивального навчання |
|
13 |
Визначення навчальних досягнень учнів |
|
14 |
Уміння зберегти працездатність учнів протягом року |
|
15 |
Підтримання дисципліни учнів на уроці |
|
16 |
Організація робочого місця вчителя |
|
17 |
Організація позакласної роботи з предмета |
|
18 |
Уміння раціонально використовувати час заняття |
|
19 |
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог до уроку |
|
20 |
Уміння здійснювати самоаналіз уроку |
|
21 |
Володіння методикою роботи з обдарованими дітьми |
|
22 |
Методика організації роботи з учнями з початковим рівнем навчальних досягнень |
|
23 |
Знання методики проведення уроків різних типів |
|
24 |
Уміння писати конспекти уроків |
|
25 |
Уміння добирати тексти контрольних робіт |
|
26 |
Ведення тематичного обліку знань |
|
27 |
Дотримання вимог щодо ведення шкільної документації |
|
28 |
Організація групової форми роботи на уроці |
|
29 |
Здатність до самоосвіти |
|
30 |
Бажання працювати |
|
|
Усього |
|
Інтерпретація результатів
1 – 100 балів – низький рівень
101 – 200 балів – середній
201 – 300 балів – високий рівень