АНКЕТА ДЛЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Чому Ви обрали професію вчителя (необхідне підкреслити):
а) подобається робота з дітьми;
б) задовольняє режим і характер роботи вчителя;
в) вирішальний вплив мала любов до даної спеціальності;
г) є бажання здобути вищу освіту;
д) під впливом інших чинників ______________________________________
2. Чи хотіли б Ви перейти на іншу, не педагогічну роботу?
а) так;
б) ні;
в) не знаю.
3. Чи подобається Вам робота в школі?
а) так;
б) байдуже;
в) ні.
4. Що подобається Вам у педагогічній діяльності найбільше?
а) проведення уроків;
б) позакласна робота з предмета;
в) позакласна виховна робота;
г) робота з батьками;
д) методична робота;
є) громадська діяльність;
ж) інше ____________________________________________________________
5. Якби можна було повернути час, чи обрали б ви ще раз для вступу педагогічний ВНЗ?
а) так;
б) не знаю;
в) ні.
6. Що викликає у вас найбільші труднощі?
а) підготовка до уроків;
б) організація навчального процесу;
в) спілкування з учнями; їхніми батьками, колегами, адміністрацією;
г) підготовка до виховної роботи;
д) проведення виховних заходів;
є) організація свого часу й праці;
ж) ведення шкільної документації;
з) аналіз своєї діяльності, внесення відповідних коректив;
і) інше _______________________________________________________________
7. Як Ви оцінюєте свою підготовку до педагогічної діяльності?
а) фахову: задоволений, незадоволений;
б) з методики викладання задоволений, незадоволений;
в) з організації спілкування: задоволений, незадоволений;
г) з виховної роботи: задоволений, незадоволений;д)із самоосвіти: задоволений, незадоволений;
є) з уміння організувати свою діяльність: задоволений, незадоволений;
ж) інше ______________________________________________________________
8. Як Ви ставитеся до обраної професії?
а) задоволений;
б) більше не подобається, ніж подобається;
в) байдуже;
г) більше подобається, ніж не подобається;
д) зовсім не подобається;
є) не можу визначитись.
9. Чи відчуваєте Ви потребу в контакті з науковцями?
а) так (з яких питань?);
б) не впевнений;
в) ні.
10. Як було організовано Ваше стажування?
а) добре;
б) задовільно;
в) незадовільно.
11. У чому полягало це стажування?
а) складений інтенсивний план стажування;
б) закріплений учитель – наставник;
в) добре організована робота з наставником;
г) робота здійснювалася під контролем адміністрації;
д) інше _____________________________________________________________.
ТЕСТ
«Я ОЦІНІЮ СВІЙ УРОК»
-
Цілеспрямованість уроку:
- мета сформульована чітко – 10
- мета сформульована нечітко – 5
- урок проведено без конкретної мети – 0 -
Зміст уроку:
- на уроці подано забагато інформації – 10
- подано мало інформації – 5
- прозвучала зайва інформація – 0 -
Закріплення навчального матеріалу:
- використано проблемні питання, творчі завдання – 10
- використано лише відтворюючі запитання – 5
- не відбулося закріплення навчального матеріалу – 0 -
Ставлення вчителя до учнів:
- Вимогливе – 10;
- прискіпливе – 5;
- байдуже – 0 -
Ставлення учнів до вчителя:
- шановливе – 10;
- байдуже – 5;
- зневажливе – 0. -
Контакт із класом:
- повне порозуміння – 10;
- вдається вести урок у потрібному руслі – 5;
- кожен займається своїми справами – 0. -
Враховую психологічні особливості учнів під час проведення уроку:
- постійно – 10;
- не завжди – 5;
- забуваю про вік учнів – 0. -
Манера ведення уроку:
- захоплююча, впевнена – 10;
- жвава, емоційна – 5;
- нудна, монотонна – 0. -
Планування уроку:
- чітке, продумане – 10;
- нечітке, але послідовне – 5;
- безладне, брак контролю часу – 0. -
Стимулювання діяльності учнів:
- оцінювання відбувається згідно з критеріями – 10;
- оцінювання роботи учнів майже немає – 5;
- оцінювання немає, діяльність учнів без контролю – 0. -
Темп уроку:
- високий – 10;
- низький – 5;
- немає відчуття часу – 0. -
Міжпредметні зв’язки:
- тісні – 10;
- слабкі – 5;
- немає взагалі – 0. -
Рівень фахової підготовки вчителя:
- відмінна фахова підготовка та загальна ерудиція – 10;
- добре володіє навчальним матеріалом – 5;
- монотонний виклад матеріалу за підручником – 0. -
Культура мовлення:
- висока – 10;
- достатня – 5;
- низька – 0. -
Результативність уроку:
- учні розширили свій кругозір – 10;
- мета досягнута – 5;
- мета не досягнута – 0.
Інтерпретація результатів:
100 – 140 – відмінно – працюй у такому ж режимі.
70 – 95 – добре– готуйся до уроків ретельніше.
40 – 65 – задовільно – звернися за допомогою до наставника.
0 – 35 – незадовільно – подумай про правильність вибору професії.
ВИВЧЕННЯ ЗАПИТІВ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ.
АНКЕТА
- Яких труднощів ви зазнали при використанні наявної навчально-матеріальної бази?
- Чи задовольняє вас розклад уроків, позакласних заходів?
- Що можна зробити для поліпшення роботи школи молодого вчителя? Чи допомагає адміністрація навчального закладу вам у роботі?
- Які форми роботи з молодими вчителями вам запам’яталися? Чому?
- Чи задовольняє вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка існує в гімназії?
- Що нового ви дізналися під час відвідування школи молодого вчителя, а також відвідування уроків свого наставника?
- Які методичні прийоми ви вдосконалили протягом року?
- Яку методичну допомогу ви бажали б одержати від методичного відділу управління освіти?
- Які заняття школи молодого вчителя вам найбільше сподобалися і були, на вашу думку, найефективнішими? Чому?
- Ваші пропозиції щодо роботи школи молодого вчителя на наступний рік.
ДІАГНОСТИКА СТАНУ РОБОТИ З ПИТАНЬ ОВОЛОДІННЯ УЧИТЕЛЕМ ІННОВАЦІЙНИМИ ФОРМАМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ.
ПІБ учителя, предмет, стаж |
||||||||
№ |
види уроку |
веду в системі |
практикую |
не практикую |
володію методикою |
бажаю оволодіти |
||
1. |
семінар |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
лекція |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
диспут |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
конференція |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
інтегрований урок |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
подорож |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
використання ІКТ |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
нестандартні форми уроки |
|
|
|
|
|
|
|
9. |
дискусія |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
діалог |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
вікторини |
|
|
|
|
|
|
|
12. |
урок казка |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
урок узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
14. |
круглий стіл |
|
|
|
|
|
|
|
15. |
ділова гра |
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Аукціон |
|
|
|
|
|
|
|
17. |
мозкова атака |
|
|
|
|
|
|
|