[1] 2 3 > >>

 

АНКЕТА ДЛЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

 

Чому Ви обрали професію вчителя (необхідне підкреслити):

а) подобається робота з дітьми;
б) задовольняє режим і характер роботи вчителя;
в) вирішальний вплив мала любов до даної спеціальності;
г) є бажання здобути вищу освіту;
д) під впливом інших чинників ______________________________________

2. Чи хотіли б Ви перейти на іншу, не педагогічну роботу?

а) так;
б) ні;
в) не знаю.

3. Чи подобається Вам робота в школі?

а) так;
б) байдуже;
в) ні.

4. Що подобається Вам у педагогічній діяльності найбільше?

а) проведення уроків;
б) позакласна робота з предмета;
в) позакласна виховна робота;
г) робота з батьками;
д) методична робота;
є) громадська діяльність;
ж) інше ____________________________________________________________

5. Якби можна було повернути час, чи обрали б ви ще раз для вступу педагогічний ВНЗ?

а) так;
б) не знаю;
в) ні.

6. Що викликає у вас найбільші труднощі?

а) підготовка до уроків;
б) організація навчального процесу;
в) спілкування з учнями; їхніми батьками, колегами, адміністрацією;
г) підготовка до виховної роботи;
д) проведення виховних заходів;
є) організація свого часу й праці;
ж) ведення шкільної документації;
з) аналіз своєї діяльності, внесення відповідних коректив;
і) інше _______________________________________________________________

7. Як Ви оцінюєте свою підготовку до педагогічної діяльності?

а) фахову: задоволений, незадоволений;
б) з методики викладання задоволений, незадоволений;
в) з організації спілкування: задоволений, незадоволений;
г) з виховної роботи: задоволений, незадоволений;д)із самоосвіти: задоволений, незадоволений;
є) з уміння організувати свою діяльність: задоволений, незадоволений;
ж) інше ______________________________________________________________

8. Як Ви ставитеся до обраної професії?

а) задоволений;
б) більше не подобається, ніж подобається;
в) байдуже;
г) більше подобається, ніж не подобається;
д) зовсім не подобається;
є) не можу визначитись.

9. Чи відчуваєте Ви потребу в контакті з науковцями?

а) так (з яких питань?);
б) не впевнений;
в) ні.

10. Як було організовано Ваше стажування?

а) добре;
б) задовільно;
в) незадовільно.

11. У чому полягало це стажування?

а) складений інтенсивний план стажування;
б) закріплений учитель – наставник;
в) добре організована робота з наставником;
г) робота здійснювалася під контролем адміністрації;
д) інше _____________________________________________________________.

 

ТЕСТ
«Я ОЦІНІЮ СВІЙ УРОК»

  1. Цілеспрямованість уроку:

    - мета сформульована чітко – 10
    - мета сформульована нечітко – 5
    - урок проведено без конкретної мети – 0

  2. Зміст уроку:

    - на уроці подано забагато інформації – 10
    - подано мало інформації – 5
    - прозвучала зайва інформація – 0

  3. Закріплення навчального матеріалу:

    - використано проблемні питання, творчі завдання – 10
    - використано лише відтворюючі запитання – 5
    - не відбулося закріплення навчального матеріалу – 0

  4. Ставлення вчителя до учнів:

    - Вимогливе – 10;
    - прискіпливе – 5;
    - байдуже – 0

  5. Ставлення учнів до вчителя:

    - шановливе – 10;
    - байдуже – 5;
    - зневажливе – 0.

  6. Контакт із класом:

    - повне порозуміння – 10;
    - вдається вести урок у потрібному руслі – 5;
    - кожен займається своїми справами – 0.

  7. Враховую психологічні особливості учнів під час проведення уроку:

    - постійно – 10;
    - не завжди – 5;
    - забуваю про вік учнів – 0.

  8. Манера ведення уроку:

    - захоплююча, впевнена – 10;
    - жвава, емоційна – 5;
    - нудна, монотонна – 0.

  9. Планування уроку:

    - чітке, продумане – 10;
    - нечітке, але послідовне – 5;
    - безладне, брак контролю часу – 0.

  10. Стимулювання діяльності учнів:

    - оцінювання відбувається згідно з критеріями – 10;
    - оцінювання роботи учнів майже немає – 5;
    - оцінювання немає, діяльність учнів без контролю – 0.

  11. Темп уроку:

    - високий – 10;
    - низький – 5;
    - немає відчуття часу – 0.

  12. Міжпредметні зв’язки:

    - тісні – 10;
    - слабкі – 5;
    - немає взагалі – 0.

  13. Рівень фахової підготовки вчителя:

    - відмінна фахова підготовка та загальна ерудиція – 10;
    - добре володіє навчальним матеріалом – 5;
    - монотонний виклад матеріалу за підручником – 0.

  14. Культура мовлення:

    - висока – 10;
    - достатня – 5;
    - низька – 0.

  15. Результативність уроку:

    - учні розширили свій кругозір – 10;
    - мета досягнута – 5;
    - мета не досягнута – 0.

Інтерпретація результатів:
100 – 140
відмінно – працюй у такому ж режимі.
70 – 95     
 добре– готуйся до уроків ретельніше.
40 – 65    
– задовільно – звернися за допомогою до наставника.
0 – 35       незадовільно – подумай про правильність вибору професії.

 

 

 

ВИВЧЕННЯ ЗАПИТІВ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ.
АНКЕТА

  1. Яких труднощів ви зазнали при використанні наявної навчально-матеріальної бази?
  2. Чи задовольняє вас розклад уроків, позакласних заходів?
  3. Що можна зробити для поліпшення роботи школи молодого вчителя? Чи допомагає адміністрація навчального закладу вам у роботі?
  4. Які форми роботи з молодими вчителями вам запам’яталися? Чому?
  5. Чи задовольняє вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка існує в гімназії?
  6. Що нового ви дізналися під час відвідування школи молодого вчителя, а також відвідування уроків свого наставника?
  7. Які методичні прийоми ви вдосконалили протягом року?
  8. Яку методичну допомогу ви бажали б одержати від методичного відділу управління освіти?
  9. Які заняття школи молодого вчителя вам найбільше сподобалися і були, на вашу думку, найефективнішими? Чому?
  10. Ваші пропозиції щодо роботи школи молодого вчителя на наступний рік.

 

ДІАГНОСТИКА СТАНУ РОБОТИ З ПИТАНЬ ОВОЛОДІННЯ УЧИТЕЛЕМ ІННОВАЦІЙНИМИ ФОРМАМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ.

ПІБ учителя, предмет, стаж


з/п

види уроку

веду в системі

практикую

не практикую

володію методикою

бажаю оволодіти

1.

семінар

 

 

 

 

 

 

 

2.

лекція

 

 

 

 

 

 

 

3.

диспут

 

 

 

 

 

 

 

4.

конференція

 

 

 

 

 

 

 

5.

інтегрований урок

 

 

 

 

 

 

 

6.

подорож

 

 

 

 

 

 

 

7.

використання ІКТ

 

 

 

 

 

 

 

8.

нестандартні форми уроки

 

 

 

 

 

 

 

9.

дискусія

 

 

 

 

 

 

 

10.

діалог

 

 

 

 

 

 

 

11.

вікторини

 

 

 

 

 

 

 

12.

урок казка

 

 

 

 

 

 

 

13.

урок узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

14.

круглий стіл

 

 

 

 

 

 

 

15.

ділова гра

 

 

 

 

 

 

 

16.

Аукціон

 

 

 

 

 

 

 

17.

мозкова атака

 

 

 

 

 

 

 

[1] 2 3 > >>