<< < 1 2 [3]

ВИВЧЕННЯ ЗАПИТІВ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ
АНКЕТА

Проводиться в кінці навчального року

1. Які уроки своїх колег Ви відвідали?
2. Що Вам особливо сподобалося на цих уроках?
3. Скільки Ваших уроків відвідали наставники?
4. Яку допомогу Ви отримали від наставників?
5. Хто крім наставників допомагав Вам у підготовці до уроків?
6. Яку методичну літературу Ви використовуєте в підготовці до уроків?
7. Які труднощі виникають у Вас під час проведення уроків? Яку, на вашу думку, допомогу слід надавати для поліпшення якості роботи?
8. Яких труднощів Ви зазнаєте під час використання наявної навчально-матеріальної бази? Що, на Ваш погляд, потрібно зробити для її вдосконалення?
9. Чи задовольняє Вас розклад уроків і позакласних заходів?
10. Що слід зробити для поліпшення роботи шкільних методичних об’єднань? Чи допомагають вони Вам у роботі?
11. Які загальношкільні заходи ( педагогічні ради, методичні об’єднання, психолого-педагогічні семінари, ділові, рольові ігри) найбільше Вам запам’яталися? Чому?
12. Чи задовольняє Вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка склалася в школі?
13. Що нового Ви дізналися за минулий навчальний рік (під час відвідування відкритих уроків і взаємовідвідування уроків, зокрема, свого наставника)?
14. Які методичні прийоми Ви вдосконалили впродовж року?
15. Яку методичну допомогу Ви хотіли б отримати від шкільної адміністрації, наставників?
16. Що, на Вашу думку, потрібно зробити для поліпшення індивідуальної роботи з учнями?
17. Які загальношкільні заходи (для учнів) Вам сподобались і були, на Вашу думку, найефективнішими?

 

ДЛЯ НАСТАВНИКА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
АНКЕТА

 

Дайте відповіді на такі запитання:

1. Скільки років Ваш стажист працює вчителем?

2. Чи знає він (підкреслити):

а) теорію предмета;
б) основи психолого-педагогічної науки;
в) основи дидактики;
г) методику викладання предмета.

3. Чи вміє він (підкреслити):

а) правильно будувати уроки;
б) визначати триєдину мету уроку;
в) створювати проблемні ситуації;
г) активізувати пізнавальну діяльність учнів;
д) оволодівати увагою класу на уроці;
е) проводити диференційовану роботу на уроці;
ж) організувати позакласну роботу з предмета;
з) аналізувати урок і позакласний захід.

4. Які елементи уроку може планувати найкраще (назвіть)

_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

5. Що Ваш стажист поки що не вміє? Чому? (назвіть).

Причини:

а) небажання працювати;
б) низька підготовленість у ВНЗ;
в) брак педагогічних здібностей;
г) безвідповідальність.

6. З чим саме Ви допомагали молодому вчителю? (Назвіть види робіт з молодим учителем).

7. Що, на Вашу думку, є головним у наставниці?

8. Ваші пропозиції щодо вдосконалення наставництва

_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

<< < 1 2 [3]