ДІАГНОСТУВАННЯ ПРОГАЛИН У ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАННЯХ МОЛОДОГО СПЕЦІАЛІСТА
Шановний колего! Позначте, яких теоретичних знань вам бракує.
№ |
Зміст теоретичних знань |
|
1. |
Типи уроків, методика їх підготовки |
|
2. |
Підготовка і проведення проблемних уроків |
|
3. |
Підготовка і проведення особистісно орієнтованих уроків |
|
4. |
Підготовка і проведення уроків з відкритими завданнями |
|
5. |
Підготовка і проведення інтегрованих уроків |
|
6. |
Підготовка і проведення нетрадиційних уроків |
|
7. |
Підготовка і проведення уроків із використанням інноваційних технологій |
|
8. |
Методи навчання та їх ефективне використання в навчально-виховному процесі |
|
9. |
Сучасні педагогічні технології |
|
10. |
Вікові психологічні особливості учнів |
|
11. |
Прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
12. |
Оцінювання знань учнів, новий підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку |
|
13. |
Форми роботи з батьками |
|
14. |
Форми і методи педагогічної співпраці з учнями |
|
15. |
Застосування інформаційних технологій |
|
16. |
Організація роботи з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень |
|
17. |
Організація роботи з обдарованими дітьми |
|
18. |
Діагностування результатів навчання учнів |
|
19. |
Інше |
|
|
|
|
|
|
Відповіді аналізують та визначають прогалини у теоретичних знаннях молодих спеціалістів.
ДІАГНОСТИЧНА КАРТА МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ
ПІБ учителя _____________________________________________________________
Предмет _____________________________________________________________
Стаж _____________________________________________________________
№ |
Проблема |
поділюсь досвідом |
володію |
не володію |
1. |
Диференціація та індивідуалізація навчання |
|
|
|
2. |
Створення ситуаційної основи навчання |
|
|
|
3. |
Використання рольової гри |
|
|
|
4. |
Організація контролю знань |
|
|
|
5. |
Використання різних режимів роботи на уроці |
|
|
|
6. |
Корекція помилок учнів |
|
|
|
7. |
Забезпечення логічної послідовності викладу матеріалу на уроці |
|
|
|
8. |
Використання роздаткового матеріалу |
|
|
|
9. |
Використання ІКТ |
|
|
|
10. |
Нестандартні форми проведення уроків |
|
|
|
11 |
Ефективне використання часу на уроці |
|
|
|
12 |
Використання ППД |
|
|
|
13 |
Результативність у досягненні мети |
|
|
|
14 |
Активізація пізнавальної діяльності учнів |
|
|
|
15 |
Організація самостійної роботи на уроці |
|
|
|
16 |
Вибір типів і структурних елементів уроку |
|
|
|
17 |
Проблемне навчання |
|
|
|
18 |
Ефективність використаних методів |
|
|
|