<< < 1 2 [3]

ДІАГНОСТУВАННЯ ПРОГАЛИН У ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАННЯХ МОЛОДОГО СПЕЦІАЛІСТА

Шановний колего! Позначте, яких теоретичних знань вам бракує.


з/п

Зміст теоретичних знань

 

1.

Типи уроків, методика їх підготовки

 

2.

Підготовка і проведення проблемних уроків

 

3.

Підготовка і проведення особистісно орієнтованих уроків

 

4.

Підготовка і проведення уроків з відкритими завданнями

 

5.

Підготовка і проведення інтегрованих уроків

 

6.

Підготовка і проведення нетрадиційних уроків

 

7.

Підготовка і проведення уроків із використанням інноваційних технологій

 

8.

Методи навчання та їх ефективне використання в навчально-виховному процесі

 

9.

Сучасні педагогічні технології

 

10.

Вікові психологічні особливості учнів

 

11.

Прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

12.

Оцінювання знань учнів, новий підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку

 

13.

Форми роботи з батьками

 

14.

Форми і методи педагогічної співпраці з учнями

 

15.

Застосування інформаційних технологій

 

16.

Організація роботи з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень

 

17.

Організація роботи з обдарованими дітьми

 

18.

Діагностування результатів навчання учнів

 

19.

Інше

 

 

 

 

 

  Відповіді аналізують та визначають прогалини у теоретичних знаннях молодих спеціалістів.

 

 

ДІАГНОСТИЧНА КАРТА МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ

ПІБ учителя _____________________________________________________________
Предмет _____________________________________________________________
Стаж _____________________________________________________________


з/п

Проблема

поділюсь досвідом

володію

не володію

1.

Диференціація та індивідуалізація навчання

 

 

 

2.

Створення ситуаційної основи навчання

 

 

 

3.

Використання рольової гри

 

 

 

4.

Організація контролю знань

 

 

 

5.

Використання різних режимів роботи на уроці

 

 

 

6.

Корекція помилок учнів

 

 

 

7.

Забезпечення логічної послідовності викладу матеріалу на уроці

 

 

 

8.

Використання роздаткового матеріалу

 

 

 

9.

Використання ІКТ

 

 

 

10. 

Нестандартні форми проведення уроків

 

 

 

11

Ефективне використання часу на уроці

 

 

 

12

Використання ППД

 

 

 

13

Результативність у досягненні мети

 

 

 

14

Активізація пізнавальної діяльності учнів

 

 

 

15

Організація самостійної роботи на уроці

 

 

 

16

Вибір типів і структурних елементів уроку

 

 

 

17

Проблемне навчання

 

 

 

18

Ефективність використаних методів

 

 

 

<< < 1 2 [3]